Лист МОН № 1/11-5966 від 01.07.2019 р.
Зміст
На веб-сторінці подається лише зміст. Повний текст — у доданих файлах.
Вступ
Початкова школа
Особливості організації освітнього процесу у 2 класах за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.
Методичні рекомендації щодо реалізації мовно-літературної освітньої галузі в 2 класі
Методичні рекомендації щодо реалізації математичної освітньої галузі
Методичні рекомендації щодо реалізації природничої, громадянської та історичної, соціальної і здоров’язбережувальної освітніх галузей в інтегрованому курсі «Я досліджую світ». 2 клас
Методичні рекомендації щодо реалізації мистецької освітньої галузі
Організація освітнього процесу в 2 класах за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б.
Методичні рекомендації щодо реалізації математичної освітньої галузі в 2 класі
Мови відповідних корінних народів України та національних меншин
ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА
Українська мова
Розподіл годин між розділами
Кількість фронтальних та індивідуальних видів контрольних робіт з української мови
Тематичні і семестрові оцінки
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 5-9 класах
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 10-11 класах
Українська література
Обов’язкова кількість видів контролю з української літератури у 5–9 класах
Обов’язкова кількість видів контролю з української літератури в 10-11 класах
Українська мова в класах (групах) з навчанням мовою відповідного корінного народу України, національних меншин
Фронтальні види контрольних робіт
Фронтальні види контрольних робіт (10 –11класи)(рівень стандарту)
Зарубіжна література
Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури в 5–9 класах
Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури в 10-11 класах
Орієнтовний обсяг письмового твору, складеного учнем/ученицею
Вивчення мов корінних народів або національних меншин, інтегрованого курсу «Література»
Іноземні мови
Аналіз та рекомендації до проведення окремих конкурсних випробовувань у рамках Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019» у номінації «Французька мова».
Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»
Конкурсне випробування «Методичний практикум»
Конкурсне випробування «Практична робота»
Конкурсне випробування «Навчальний проект»
Конкурсне випробування «Урок»
Висновки
Навчально-методичне забезпечення навчального процесу учнів 2-го класу «Нової української школи»
Формувальне оцінювання на уроках іноземної мови у 2 класі
Спостереження
Мовне портфоліо
Організація роботи з KnowledgeBoard
Робота з картками
Лексичні картки
My Progress Book (Лепбук досягнень учня)
Оцінювання навчальних досягнень учнів
Ведення шкільної документації
Організаційні питання
Історія
Правознавство
Громадянська освіта
Курси морально-духовного спрямування
Трудове навчання (технології). Креслення.
Основна і старша школа. Художньо-естетичний цикл
Географія
Економіка
Математика
Рівень стандарту
Профільний рівень
Захист Вітчизни
Фізична культура
Профільний рівень:
Інформатика
Основна школа
Старша школа
Рівень стандарту
Профільний рівень
Організація діяльності на уроках інформатики
Видатний внесок вітчизняних учених у становлення і розвиток інформаційних технологій
Біологія і екологія
Фізика і астрономія
Особливості викладання фізики в 11 класах за навчальними програмами авторського колективу під керівництвом Локтєва В. М.
Особливості вивчення фізики на профільному рівні
Хімія
Природничі науки
Зміст